بارندگی‌ها تا اواسط هفته ادامه دارد/ احتمال گرد و خاک در شمال غرب

بارندگی‌ها تا اواسط هفته ادامه دارد/ احتمال گرد و خاک در شمال غرب

امروز در برخی نقاط شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش طی این مدت در گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل است.

این شرایط جوی فردا در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ خواهد داد.

دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، طی پنج روز آینده در برخی نقاط ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب و غرب فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

امروز در شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت با احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. از امروز تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۷ و ۱۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

اخبار مرتبط

طی ۴ روز آینده بارندگی در نقاط مختلف کشور | کاهش محسوس دما در کشور کاهش محسوس دما در هفته جاری را پیش رو خواهیم داشت

کاهش ۳۵ درصدی بارندگی در مازندران

بیشترین میزان بارندگی با ۱۸۷ میلی‌متر در رامسر به ثبت رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha